menusearch
afrazlaser.ir

تاپر کیک

چهارشنبه هفتم خرداد ۹۹
(0)
(0)
تاپر کیک
تاپر کیک
تاپر کیک چیست؟
به الگوی عددی یا نوشته یا المان استفاده شده بر روی کیک تاپر کیک می‌گویند. تاپر کیک به عنوان تزیین برای کیک استفاده می‌شود، تاپر ها با دستگاه برش لیزری، برش می‌خورند. گاهی از تاپر کیک به منظور نشان دادن سن افراد بر روی کیک تولد، استفاده می‌شود. از تاپر کیک برای مناسبت هایی مثل جشن عروسی، جشن نامزدی، جشن تولد، جشن فارغ التحصیلی یا جشن های مناسبت های مختلف، استفاده می‌شود. تاپر ها معمولا با متریال پلکسی یا مولتی استایل ساخته می‌شوند. تاپر می‌تواند دو بعدی یا سه بعدی باشد، برای تاپر سه بعدی شما باید از پرینت سه بعدی برای ساخت تاپر استفاده کنید و سپس با رنگ می‌توانید آن را تزیین کنید.
تاپر کیک برش لیزریتاپر کیک مولتی استایل
انواع متریال تاپر کیک
  • تاپر کیک با مولتی استایل
مولتی استایل متریالی انعطاف پذیر و لوکس است که می‌توان انواع طرحهای تاپر را برای برش لیزری روی مولتی استایل، پیاده کرد، مولتی استایل به رنگهای سفید، مسی، طلایی، نقره ای موجود است.هر طرحی برای مناسبت های مختلف و مد نظر شما قابل طراحی کردن است. برای طراحی تاپر کیک به صورت اختصاصی می‌توانید واتس آپ سفارش خود را انجام دهید.
تاپر کیک با متریال مولتی استایلتاپر کیک با مولتی استایلتولید تاپر کیک با مولتی استایل
  • تاپر کیک با پلکسی
پلکسی متریالی محکم و شکننده با ظاهری جذاب است که تنوع رنگی بسیار بالایی را دارد، قیمت تاپر پلکسی نسبت به مولتی استایل، کمی بالاتر است، اگر هزینه برایتان مهم نیست و لوکس بودن و زیبایی مد نظر شماست، پلکسی بهترین گزینه است.پلکسی با قیمتی گرانتر است ولی مرغوبیت و کیفیتی بالایی را دارد.پلکسی آینه ای طلایی و پلکسی آینه ای نقره ای برای ساخت تا پر کیک بسیار مناسبتر می‌باشند.
تولید تاپر کیک با پلکسیتاپر کیک با متریال پلکسیبرش لیزری تاپر کیک
تاپر کیک شب یلدا
این تاپر با ایده های مرتبط با شب یلدا طراحی می‌شود در سایز استاندارد 15 سانتیمتر تولید می‌شود متریال مورد استفاده برای تاپر شب یلدا مولتی استایل نقره ای و طلایی و مسی است بوسیله پایه براحتی بر روی کیک قرار می‌گیرد.
تاپر شب یلداتاپر شب یلدا
تاپر کیک روز مادر
تاپر کیک روز مادر در ایده هایی متفاوت و مرتط با روز مادر طبق نمونه های زیر طراحی و تولید می‌شوند متریال مورد استفاده آنها بر حسب سلیقه شما در تنوع زنگی متفاوت عرضه می‌شود.
تاپر روز مادرتاپر روز مادرتاپر کیک روز مادر
تاپر کیک روز پدر
تاپر روز پدر در اندازه ها و ایده های مناسب برای شما طراحی می‌شوند این نوع تاپر ها با استفاده از متریال مولتی استایل تولید می‌شوند، دارای پایه می‌باشند تا بر روی کیک قرار بگیرند برای سفارش تک یا عمده تماس حاصل نمایید.
تاپر روز پدرتاپر کیک روز پدرتاپر کیک روز پدر
تاپر کیک روز ولنتاین
تاپر روز ولنتاین از انواع تاپرهای مورد علاقه عموم مردم است این نوع تاپر ها از متریال مولتی استایل و پلکسی بوسیله برش لیزری، تولید می‌شوند. برای طرحهای خیلی ریز، باید از متریال پلکسی استفاده نمود برای ابعاد درشت تر می‌توان از مولتی استایل به عنوان تاپر کیک استفاده نمود. طرحهای ترکیبی دو اسم قابل طراحی و برش لیزری است. شما هر طرحی را که مورد نظرتان است را می‌توانید از طریق لینک واتس آپ درج شده در پایین همین صفحه ارسال نمایید.
تاپر کیک ولنتاینتاپر روز عشقتاپر ولنتاین
تاپر کیک خواستگاری
این نوع تاپر کیک در مراسم بله برون استفاده می‌شود و معمولا با عنوان" she said yes" طراحی می‌گردد همچنین در مراسم عقد می‌توان از تاپر "we said yes" بر روی کیک استفاده نمود، متریال مورد استفاده در این نوع تاپر، مولتی استایل است.
تاپر بله برونتاپر کیک عقد
تاپر کیک جشن ازدواج
تاپرها با اندازه های مختلف بر روی کیک های ازدواج قابل سفارش می‌باشند این نوع تاپرها می‌توانند از متریال مولتی استایل یا پلکسی باشند، رنگ تاپرهای کیک ازدواج از طلایی نقره ای مشکی و سفید قابل سفارش می‌باشند.
طراحی تاپر ازدواجتاپر کیک ازدواج با مولتی استایلتاپر طلایی کیک ازدواج
 
 
مراحل ساخت تاپر کیک
  • طراحی
برای طراحی تاپر کیک شما باید به نرم افزارهای طراحی با فرمت وکتور آشنا باشید، نرم افزار اتوکد یا کرل بهترین گزینه برای طراحی تاپر کیک است، برای تاپر یا می‌توانید از الگوهای معمول موجود در سایت ها استفاده کنید یا ایده ای که دارید را طراحی کنید .اگر به نرم افزار طراحی مسلط نیستید شما می‌توانید طراحی تاپر را به گروه ما بسپارید.
ظراحی تاپر کیک
  • برش لیزری تاپر
بعد از اینکه طراحی تاپر را انجام دادید، قطعات برش باید زیر دستگاه برش لیزری، برش بخورند.برای اینکه دوده بر روی کار قرار نگیرد، برچسب پلکسی یا مولتی استایل را از خود ورق جدا نکنید و این کار را هنگام نصب بر روی کیک انجام دهید.
برش لیزری تاپر کیک
  • منتاژ روی کیک
بعد از اینکه برش انجام گرفت، به واسطه پایه های طراحی شده بر روی کیک به صورت ایستا قرار می‌گیرد.
برش لیزری تاپر کیک با پلکسی
قیمت تاپر کیک
قیمت تاپر کیک بر اساس طراحی، هزینه مواد مصرفی، برش لیزری تاپر کیک، محاسبه می‌شود، هر چقدر طرح با جزییات بیشتری باشد، زمان برش لیزری افزایش می‌بابد و با توجه به آن، هزینه نیز بیشتر می‌شود. قیمت تاپر برای سفارش تکی و عمده متفاوت است، برای استعلام قیمت می‌توانید از طریق لینک واتس آپ یا لینک تلگرام برای ما پیام همراه با فایل ارسال کنید تا قیمت برای شما مشخص شود.
 
 
گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر