menusearch
afrazlaser.ir

طرح و ایده تاپر کیک

۱۴۰۲/۳/۱۰ چهارشنبه
(0)
(0)
طرح و ایده تاپر کیک
طرح و ایده تاپر کیک

طرح و ایده تاپر کیک
تاپر کیک، نشانه علامت، دست نوشته و عدد فیزیکی است که در روز های خاص مثل روز تولد بر روی کیک استفاده می‌گردد.
در روز های خاص مثل روز جشن ازدواج یا نامزدی طراحی تاپر، با توجه به نوع مناسبت می‌تواند به زیباتر شدن و همگون شدن با مراسم کمک نماید. ایده اولیه طرح تاپر کیک اهمیت بسیاری دارد چراکه با توجه با آن ایده طرح های افزایشی می‌تواند به روند طراحی تاپر کمک کند. با یک مثال برایتان توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توان از طرح های مختلف جهت طراحی تاپر استفاده کرد.
فرض کنید می‌خواهید در شب یلدا تاپر را طراحی نمایید طرح تاپر می‌تواند فونت فارسی یا انگلیسی« شب یلدا »باشد یا اینکه المان شب یلدا مثل هندوانه انار به صورت نمادین بر روی کیک یلدا قرار گیرد. در برخی از طراحی ها می‌توان از ترکیب نشانه و المان با نوشته و حروف استفاده کرد. این نوع تاپر به جهت القای مفهوم بصری و نوشتاری، کمک زیادی به درک بیننده می‌کند.

ایده های طرح تاپر برای مناسب های متفاوت
  • طرح تاپر برای مناسبت ازدواج
برای طراحی تاپر ازدواج می‌توان از تاریخ ازدواج به صورت فارسی یا انگلیسی و اسامی عروس و داماد با فونت فانتزی استفاده نمود تا نمایانگر حس یکی شدن در روز مراسم باشد. در طراحی تاپر ازدواج می‌توان از تصاویر فانتزی لباس عروس و داماد در ترکیب با هم اسنفاده نمود.اگر از المان می‌خواهید در طراحی تاپر ازدواج استفاده کنید می‌توان از حلقه ازدواج ،طرح قلب، طرح تاج عروس در ترکیب با اسامی عروس و داماد استفاده کرد.برای دیدن طرح های ازدواج به این لینک مراجعه کنید.
تاپر مراسم ازدواجتاپر مناسبت ازدواج
  • طرح تاپر برای مراسم نامزدی
برای طراحی تاپر نامزدی می‌توانید از انواع طراح های حلقه نامزدی در کنار اسامی زوج ها استفاده نمود، با توجه به روز نامزدی می‌توان تاریخ مراسم را به در وسط یک حلقه نامزدی طراحی کرد با استفاده از چند خط به هم وصل نمود. برای طراحی تاپر نامزدی با توجه به اینکه نوعی جشن گفتن بله به حلقه و نشان است می‌توان از تاپر شی سید یس(she said yes) در طراحی تاپر استفاده کرد. برای دیدن طرح های تاپر نامزدی بر روی لینک زیر کلیک کنید.
تاپر مراسم نامزدیتاپر مناسبت نامزدی
  • طرح و ایده تاپر برای سالگرد ازدواج
معمولا زوج ها پس از ازدواج هر ساله مراسمی برای یادبود ازدواج یا یاد بود عقدشان برگزار می‌کنند. ایده ای که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد کنار هم قرار دادن کلمه" Happy Anniversary" و شماره سالگرد ازدواج است. با فونت های مختلف و سایزهای متفاوت می‌توان این ایده را طراحی و اجرا کرد. در ایده بعدی می‌توان عکس عروس و داماد را به صورت تاپر طراحی و اجرا کرد این مورد توسط نرم افزار و ادیتور انجام می‌گیرد شما می‌توانید برای سفارش تاپر کیک به صورت چهره تماس بگیرید.
تاپر سالگرد ازدواجتاپر سالگرد ازدواج
  • طرح تاپر برای روز مادر
برای طرح روز مادر می‌توان از کلمه مادر به همراه نماد قلب استفاده کرد فونت کلمه مادر می‌تواند فارسی یا انگلیسی باشد. اگر از المان برای طرح تاپر مادر استفاده می‌کنید، می‌توانید از تصویر مادری که باردار است یا مادری که کنار بچه ایستاده است را با تبریک روز مادر مبارک ترکیب کنید تا تاپر به نحو احسن طراحی شود. برای طراحی روز مادر می‌توانید تصویر مادرتان را بر روی ورق مولتی استایل حکاکی کنید تا خاطره ای خوش برای روز مادر رقم بزنید. حکاکی عکس های مادر باید بالای 1000 پیکسل باشد تا بتوان خطوط چهره مادر را حکاکی کرد.
تاپر روز مادرتاپر طرح روز مادر
  • طرح تاپر برای روز مرد و روز پدر
برای طراحی تاپر روز مرد می‌توان از شغل مرد ایده گرفت به این صورت که المان شغل مرد را به همراه تبریک فارسی و انگلیسی ترکیب کرد تا طراحی خوبی صورت گیرد.برای طراحی تاپر روز مرد می‌توانید از علاقمندی هایش استفاده کنید تا با طراحی این علاقمندی ها و گذاشتن بر روی کیک متوجه اهمیت دادن شما شود. استفاده از« روز مرد مبارک» با فونت های مختلف می‌تواند به عنوان ایده ای جهت ساخت تاپر باشد. تاپر روز مرد می‌تواند نوعی شعر باشد که فرد مورد نظر را تفسیر می‌کند، این شعر را با فونت نستعلیق می‌توان طراحی نمود.
تاپر طرح روز پدرتاپر روز مرد
  • طرح تاپر برای روز تولد
روز تولد برای بسیاری افراد روز بسیار خاصی محسوب می‌شود، خلاقیت به طرح تاپر تولد می‌تواند باعث خوشحالی بیشتر افراد گردد. اولین ایده طرح تاپر کیک تولد، می‌تواند کلمه «Happy Birthday » باشد این کلمه را می‌توان به هزاران نوع فونت با ابعاد بزرک و کوچک طراحی نمود ،می توان از تاریخ روز تولد در کنار این کلمه استفاده کرد. در طراحی بعدی روز تولد می‌توان از علاقه فرد به موضوعی، تاپر طراحی کرد. مثلا فردی ساز ویالون می‌نوازد می‌توان از نماد ویالون در طرح تاپر استفاده نمود یا فردی که به شغلی علاقه دارد یا به ورزشی علاقه دارد را می‌توان با طراحی المان, تاپر آن را طراحی کرد. در طرح تاپر تولد می‌توان اسم فرد مورد نظر را با نماد اسم فرد یا علاقمندی او ترکیب کرد تا با جانمایی این اشکال، تاپر را طراحی کرد. خلاقیت در طرح تاپر کیک بسیار مهم است هر چه خلاقیت بیشتر باشد ارزش این تاپر نزد مخاطب افزایش پیدا می‌کند.
طرح تاپر روز تولدطراحی تاپر روز تولد
  • طرح تاپر شب یلدا
برای طراحی تاپر در شب یلدا می‌توان از نماد های شب یلدا مثل هندوانه یا انار به همراه« یلدا مبارک» استفاده نمود. خود کلمه یلدا مبارک را می‌توان در قالب فونت های نستعلیق و به صورت تکرار در اندازه تاپر طراحی نمود تا هارمونی یلدا مبارک بر روی تاپر دیده گردد. مهمترین نکته در طراحی تاپر شب یلدا استفاده از نماد هاست طوری که این نماد ها در نگاه اول به چشم بیننده برسد این نماد ها را می‌توان به صورت بزرگ دور تاپر چرخاند یا اینکه در بخشی از طراحی به صورت نشانه ای آن را قرار داد.
طراحی تاپر شب یلداتاپر شب یلدا
سخن پایانی
طرح و ایده روی تاپرها باعث رضایتمندی مخاطب ما خواهد شد هر چقدر ایده و خلاقیت جالبتری داشته باشد مخاطب ما بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. بنابراین برای طراحی تاپر باید نهایت خلافیت را به خرج داد تا نتیجه بهتری بگیریم. مجموعه ما انواع ایده ها رو در طراحی تاپر کیک به کار می‌گیرد تا محصولات را با بالاترین کیفیت به دست مردم برساند شما می‌توانید برای سفارش تاپر کیک عمده با ما تماس بگیرید یا به لینک واتس آپ و تلگرام پیام دهید.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر