menusearch
afrazlaser.ir

چگونه ماسک تنفسی تولید کنیم؟

۱۳۹۹/۱/۱۲ سه شنبه
(1)
(0)
چگونه ماسک تنفسی تولید کنیم؟
چگونه ماسک تنفسی تولید کنیم؟
این روزها همه پیگیری بیماری covid_19 باعث مشکلات زیاد اقتصادی بهداشتی و روانی شده است. تهیه لوازم بهداشتی مثل ژل ضدعفونی، دستکش یکبارمصرف و ماسک با مشکل مواجه شده است. در این مقاله سعی کردیم راهکاری برای تولید ماسک چه در منزل و چه در تولید انبوه ارایه دهیم.
برش لیزری از جمله دستگاههایی است که توان برش پارچه را دارد و می‌توان پارچه ماسک را با این دستگاه براحتی برش زد و در تولید انبوه وارد بازار کرد.
لوازم مورد نیاز برای تولید ماسک:
1_کش نخی نازک
2_پارچه کشی نانو یا پلیرتان یا کتان ضد رطوبت
3_پارچه نرم بافت دار
4_نوار باریک فلزی
ابتدا پارچه ها را با دستگاه برش لیزری طبق فایل آن، برش می‌زنیم. بعد از آن نوار باریک فلزی را بین دو پارچه به منظور گرفتن فرم بینی قرار می‌دهیم .سپس با استفاده از چرخ خیاطی دو پارچه را به هم دوخت می‌دهیم، بعد از این مرحله کش را به انتهای دو طرف ماسک گره می‌زنیم. فایل برش را برای دانلود در این صفحه قرار داده ایم.
اگر شما یک مصرف کننده هستید میتوانید با تولید ماسک در منزل به راحتی ماسک مورد نیاز خود را تولید کنید و اگر تولید کننده هستید با استفاده از ایتن مقاله و پارچه های مورد تایید وزارت بهداشت می‌توانید این ماسک را در مقیاس انبوه تولید کنید با به اشتراک گذاشتن این مقاله به کسانی که ماسک ندارند و به دنبال تهیه ماسک هستند کمک کنید.
برای تولید ماسک و محافظ صورت یا خرید ماسک های نقابدار و سه لایه پرستاری می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.
 
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر