menusearch
afrazlaser.ir

ساخت کارت عروسی

یکشنبه دوازدهم تیر ۰۱
(0)
(0)
ساخت کارت عروسی
ساخت کارت عروسی با دستگاه برش لیزری
کارت دعوت عروسی از ملاک های مهم زوج ها برای مراسم عروسی شان هست و زیبایی و طراحی خاص آن برای بسیاری از زوج ها اهمیت دارد. در سال‌های اخیر تنوع کارت های عروسی بسیار زیاد شده است. این تنوع در شکل و سایز و جنس آنها است.
کارت عروسی خاصطراحی کارت عروسی چوبی
با استفاده از دستگاه برش لیزر و حکاکی میتوان کارت دعوت های جدید و متنوعی تولید کرد. دستگاه لیزر با ظرافت و دقت بالا در برش و حکاکی روی انواع متریال ها کارت های عروسی بسیار زیبا و خاصی مطابق سلیقه و نظر مشتری خلق می‌کند.
امروزه کارت های دعوت عروسی با متریال های مختلفی نظیر چوب، ام دی اف، چرم، کاغذ و مقوا، پلکسی و مولتی استایل تولید و ساخته می‌شوند.
حکاکی کارت عروسیکارت عروسی با پلکسی
این دستگاه قابلیت حک متن، شعر و انواع طرح ها و نقش ها روی کارت عروسی با انواع متریال را دارد، که با استفاده از آن میتوان کارت دعوت های منحصر به فردیتولید کرد.
مزایای دستگاه برش لیزری
با استفاده از دستگاه های برش لیزر و حکاکی میتوان هر طرح پیچیده و متنی را به طور گسترده با سرعت بیشتر و هزینه کمتر تولید کرد.همچنین کمترین میزان ضایعات در اتمام کار و داشتن لبه های صاف از مزایای ساخت کارت عروسی با دستگاه لیزر است.
کارت عروسی با مقواطراحی کارت عروسی چوبی
بنابراین تولید تعداد زیادی کارت عروسی با طراحی و متریال خاص کار راحتی است. از این روش ميتوان برای گیفت های کوچکی که در مراسمات عروسی به مهمان ها داده می‌شود استفاده نمود.
تولید گیفت عروسیطراحی گیفت عروسیگیفت عروسی
برای داشتن کارت عروسی مطابق سلیقه و نظر خودتان تنها کافیست متریال و طرح خود را انتخاب کرده و به دارندگان دستگاه لیزر ارائه دهید تا کارت عروسی دلخواهتان را طراحی و تولید کنند.
طراحی کارت عروسی با برش لیزریکارت عروسی چوبی
قیمت کارت های عروسی
با توجه به تعداد مهمانان مراسم عروسی قیمت این کارت ها با توجه به تیراژ سفارش و اندازه طرح مورد نظرمحاسبه می‌شود برای استعلام قیمت شما می‌توانید از طریق واتس آپ پیام دهید یا از طریق شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.
 
گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر