OMA فروشگاه گالریا را در گوانگویو، کره جنوبی تکمیل میکند.
طراحی شده توسط OMA / Chris van Duijn، بخش فروشگاه گالریا در Gwanggyo، جنوب سئول به تازگی افتتاح شده است. شعبه ششم فروشگاه در مرکز توسعه شهری نسبتاً جوان و جدید واقع شده است.
گالریا - بزرگترین فروشگاه بزرگ فروشگاه کالاهای مجلل کره جنوبی که در دهه 1970 تاسیس شد، تأسیس شد و ششمین شعبه خود، فروشگاه Gwanggyo را افتتاح کرد. این پروژه در بین پارک دریاچه Suon Gwanggyo و برج های بلند مسکونی شهر واقع شده است، "تلاقی بین طبیعت و محیط شهری".
ساختمان با قرار گرفتن در یک منطقه سنگی مانند، از زمین بیرون میآید، به عنوان یک نقطه کانونی برای زندگی عمومی در شهر عمل میکند. در واقع، این ساختمان با نمای سنگی موزائیک بافتی مجسمه گونه، طبیعت پارک همسایه خود را بیرون میکشد.
گالریا در گوانگویو با داشتن یک حلقه عمومی که به طور عمدی برای عرضه های فرهنگی طراحی شده است مکانی است که بازدید کنندگان با خرید خود با معماری و فرهنگ درگیر میشوند. آنها پس از هر بازدید با یک تجربه خرده فروشی منحصر به فرد سوپرایز میشوند.
در تضاد با حجم سنگ جامد، مسیر عمومی توسط یک نمای شیشه ای چند وجهی پوشانده شده است و برای رهگذران آشکار میشود، خرده فروشی ها و فعالیت های فرهنگی که در داخل ساختمان اتفاق میافتد. علاوه بر این، بازدید کنندگان شیشه، نقاط جدیدی را برای تجربه Gwanggyo به شما ارائه میدهند. علاوه بر این، این مسیر، با توالی تراسهای آبشار شکل گرفته، فضاهایی را برای نمایشگاه ها و اجراها ایجاد میکند. Galleria در Gwanggyo با ادغام خرده فروشی و فرهنگ، شهر و طبیعت تجربه جدیدی را ارائه میدهد و یک عنصر ابتکاری را در معماری سنتی یک فروشگاه ارائه میدهد.
Galleria Gwanggyo بزرگترین فروشگاهی است که گالریا در مدت ده سال افتتاح کرده است و بعنوان یک شعبه اصلی که دارای ترکیب MD و حق بیمه و بهترین امکانات و خدمات VIP است، نقش محوری را ایفا میکند. علاوه بر این، از طریق همکاری با معمار کلاس جهانی OMA، بخاطر معماری خلاقانه خود که متمایز از قالب فروشگاه های معمولی است، به خوبی از نظر داخلی و بین المللی مورد استقبال قرار میگیرد، که پارادایم جدیدی را اعمال میکند که "نور را در سراسر ساختمان از طریق حلقه عمومی منتقل میکند".. گالریا گوانگویو زیبا ترین فروشگاه است و پیش بینی میشود تبدیل به یک مکان دیدنی منحصر به فرد به نمایندگی از کره و جهان شود و الهام بخش جدیدی برای مشتریان باشد.