menusearch
afrazlaser.ir

شابلون خطاطی و خوشنویسی

یکشنبه بیست و پنجم دی ۰۱
(0)
(0)
شابلون خطاطی و خوشنویسی

شابلون خوشنویسی و طراحی

شابلون ها راهنمای کشیدن خطاطی یا خوشنویسی بر روی دیوار یا زمین یا حتی روی اتومبیل ها می‌باشند.با استفاده از شابلون ها می‌توان بر روی دیوارها نقوش خطایی رو پیاده کرد. در پتینه کاری این نوع شابلون ها در ترکیب با نقوش سنتی و معماری ایرانی، تصویر قشنگی را در نگاه بیننده القا می‌کنند.

 

شابلون خوشنویسیشابلون خطاطی

جنس شابلون ها

این شابلون ها از نوع پلاستیک 1 میلیمتر مقاوم ولی انعطاف پذیر می‌باشند که می‌توانیم آنها را در سطوح کرو هم استفاده کنیم. این جنس از شابلون ها قابلیت 50 تا 100 بار استفاده شدن را دارند و در برابر رنگهای آکریلیک یا اسپری های رنگی مقاوم می‌باشند.

شابلون طرح نستعلیقشابلون پتینه کاری

ابعاد شابلون

ابعاد شابلون ها در هر سایزی قابل انجام است شابلون های به سایز های زیر قابل انجام می‌باشند:

40*40_60*60_120*60_120*90 اعداد به سانتیمتر می‌باشند. سایز های داخل این ابعاد هم قابل انجام و برش لیزری می‌باشند ولی برای سایز های بیشتر از 120 سانتیمتر در طول و 90 سانتیمتر در عرض شابلونها در دو قطعه برش می‌خورند و هنگام استفاده در محل نصب منتاژ می‌شوند.

طراحی انواع شابلون های خوشنویسیشابلون خطاطی

طرحهای شابلون خوشنویسی

مجموعه ما آماده انجام هر طرح سفارشی از طرحهای شابلون خوشنویسی است در لینک زیر چند نمونه طرح شابلون خوشنویسی را می‌توانید ببینید و سفارش دهید، هر طرحی که خارج از این طرح ها باشد قابلیت طراحی و اجرا دارد.

طرحهای شابلون خوشنویسی

محاسبه قیمت شابلون ها

محاسبه قیمت شابلون ها بر اساس زمان طراحی، ابعاد متریال شابلون و برش لیزری محاسبه می‌شود، در اولین سفارش شابلون طراحی شابلون رایگان محاسبه می‌شود.

 

 

 

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر