menusearch
afrazlaser.ir

خدمات برش لیزری

 شابلون خطاطی و خوشنویسی شابلون خطاطی و خوشنویسی شابلون خطاطی و خوشنویسی
شابلون ها راهنمای کشیدن خطاطی یا خوشنویسی بر روی دیوار یا زمین یا حتی روی اتومبیل ها می‌باشند.با استفاده از شابلون ها می‌توان بر روی دیوارها نقوش خطایی رو پیاده کرد. در پتینه کاری این نوع شابلون ها در ترکیب با نقوش سنتی و معماری ایرانی، تصویر قشنگی را در نگاه بیننده القا می‌کنند.
یکشنبه بیست و پنجم دی ۰۱
 ساخت کارت عروسی  ساخت کارت عروسی ساخت کارت عروسی
کارت دعوت عروسی از ملاک های مهم زوج ها برای مراسم عروسی شان هست و زیبایی و طراحی خاص آن برای بسیاری از زوج ها اهمیت دارد.
یکشنبه دوازدهم تیر ۰۱
 ساخت تندیس ساخت تندیس ساخت تندیس
تندیس جایزه ای ارزشمند برای قدردانی از دستاوردهای مختلف است. معمولا این تندیس ها رو در تجلیل از قهرمانان، ورزشکاران، فیلم سازان، کارآفرینان، بازیگران، اهداء می‌کنند. در بعضی از مراسمات یادبود و بزرگداشت، از تندیس برای اهداء جوایز استفاده می‌گردد. طراحی تندیس ها حاصل ایده پردازی در طراحی متناسب با نوع مراسم و استفاده درست از رنگها و متریال مناسب است. در اینجا بخشی از تندیس های قابل طراحی و ساخت مورد بحث قرار می‌گیرد.
شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۰۰
 انواع تابلو تبلیغاتی، نقش برجسته و حکاکی انواع تابلو تبلیغاتی، نقش برجسته و حکاکی انواع تابلو تبلیغاتی، نقش برجسته و حکاکی
دنیای امروز بر مبنای پایه ریزی تبلیغات روی کسب و کار ها، متمرکز شده است، وقتی که از کنار خیابان به انواع تابلوهای تبلیغاتی نگاه می‌کنیم شاید در نگاه اول به چشم نیاید ولی وقتی به آن خدمات و کسب وکار نیاز پیدا می‌کنیم، تابلوهای تبلیغاتی به ما در پیدا کردن خدمات مورد نظر کمک می‌کنند.هر کسب و کاری نیاز به معرفی جهت شناخته شدن دارد.
پنج شنبه پنجم تیر ۹۹
 تاپر کیک تاپر کیک تاپر کیک
به الگوی عددی یا نوشته یا المان استفاده شده بر روی کیک تاپر کیک می‌گویند. تاپر کیک به عنوان تزیین برای کیک استفاده می‌شود، تاپر ها با دستگاه برش لیزری، برش می‌خورند. گاهی از تاپر کیک به منظور نشان دادن سن افراد بر روی کیک تولد، استفاده می‌شود. از تاپر کیک برای مناسبت هایی مثل جشن عروسی، جشن نامزدی، جشن تولد، جشن فارغ التحصیلی یا جشن های مناسبت های مختلف ، استفاده می‌شود.
چهارشنبه هفتم خرداد ۹۹