menusearch
afrazlaser.ir

تابلو تبلیغاتی پلکسی

۱۴۰۲/۱/۲۲ سه شنبه
(0)
(0)
تابلو تبلیغاتی پلکسی
تابلو تبلیغاتی پلکسی
تابلو تبلیغاتی پلکسی
امروزه با گسترش علم و ورود تکنولوژی و فناوری جدید شاهد ورود متریال جدید و به روزتر با کارایی بیشتر هستیم. پلکسی ازجمله متریالی است که از بازیافت شیشه و پلاستیک ساخته شده است و کاربرد فراوانی در تابلو های تبلیغاتی مثل تابلوهای لایت باکس و تابلوهای نقش برجسته به عنوان تابلوی راهنمای مشاغل دارد.
این تابلو ها می‌تواند به صورت لایت باکس با نور ال ای دی یا به صورت معمولی و نقش برجسته استفاده گردد با توجه به ضد آب بودن پلکسی می‌توان از آن در بیرون و فضای آزاد استفاده کرد.
در این مقاله کاربرد های تابلوهای تبلیغاتی پلکسی را در برخی مشاغل بررسی می‌کنیم.
  • تابلو پلکسی معرفی مطب
برای راهنمایی بیماران مراجعه کننده به ساختمان پزشکان و مطب ها می‌توان از تابلو های پلکسی نقش برجسته استفاده کرد. بخشی از این تابلو ها در سردر ساختمان پزشکان برای معرفی پزشکان متخصص و طبقاتی که خدمات را ارایه می‌دهند، استفاده می‌گردند. با توجه به قرار گیری این نوع تابلو در بیرون ساختمان می‌توان از یک رنگ ملایم مثل طوسی یا کرم و پلکسی نقش برجسته آن را از یک رنگ تیره مثل مشکی قهوه ای سوخته استفاده کرد تا بازتاب خورشید در آن تاثیری نگذارد.
برای تابلو معرفی مطب با پلکسی می‌توان از اندازه های آ3 یا آ4 کنار زنگ ورودی مطب استفاده نمود، برای این تابلو رنگ سفید به لحاظ آرام بخش بودن به همراه یک رنگ تیره مثل مشکی یا آبی تیره، خیلی مناسب خواهد بود.
تابلو پلکسی مطبتابلو لایت باکس پلکسیتابلو پلکسی ساختمان پزشکان
  • تابلو لایت باکس پلکسی
این نوع تابلو ها در محیط های بسته و داخل ساختمان کاربرد دارند در ساخت تابلوهای لایت باکس از ال ای دی به همراه پلکسی مات استفاده می‌شود. انتخاب نور سفید به دیده شدن بیستر تابلو کمک می‌کند .برای ساخت تابلو های لایت باکس هم می‌توان به صورت پلکسی نقش برجسته استفاده کرد در مدل دوم می‌توان از یک پوستر چاپی کاغذی یا پارچه ای بر روی بیس نورانی استفاده کرد نصب لایت باکس با پیچ و رول پلاک بر روی دیوار انجام می‌شود .لایت باکس در ایستگاه های مترو، مطب پزشکان تابلوی معرفی پزشکان در بیمارستان، برای سردر پاساژ ها استفاده می‌گردد و برای تبلیغات در نمایشگاه ها به صورت استند کاربرد دارد.
لایت باکس پلکسیتابلو لایت باکس پلکسیتابلو تبلیغاتی پلکسی
  • تابلو پلکسی در کافه ها
کافه ها ازجمله مشاغلی هستند که دید بصری بیننده در جذب مشتریان بسیار تاثیرگذار است بنابراین حتی جزییات در کافه ها مهم می‌باشند و به جذب مشتری کمک می‌کنند.
سر در کافه به عنوان مهمترین رکن تبلیغ یک کافه به حساب می‌آید برای این سردر می‌توان از پلکسی نقش برجسته استفاده کرد، استفاده از رنگهای ملایم و نوستالژیک در ورودی یک کافه نگاه ها رو به سمت خود جذب میکند در برخی کافه ها با توجه به دیزاین داخلی کافه می‌توان از پلکسی و تخته سه لا به صورت ترکیبی در آن استفاده کرد.
در طراحی منوی کافه می‌توان از پلکسی شفاف و پلکسی مشکی به صورت نقش برجسته استفاده کرد همچنین شماره روی میز های کافه را می‌توان با استند پلکسی دیزاین کردیا از حکاکی روی پلکسی استفاده کرد که نمود بهتری پیدا میکند.
تابلو پلکسی کافهتابلو ورودی کافه با پلکسی
  • تابلو پلکسی معرفی اتاق اداره جات
برای انظباط داخلی فضا ها و عملکردهای داخلی اداره ها می‌توان از پلکسی به عنوان تابلوی راهنمای اتاق ها و دسترسی های داخلی ساختمان استفاده کرد.برای طرح این نوع تابلوها می‌توان از ترکیب مشکی طلایی استفاده کرد تا با ایجاد کنتراست مناسب، بتوان دید بصری خوبی را ایجاد کرد برای نصب تابلوهای راهنمای بزرگ می‌توان با زنجیرهایی از سقف پلکسی را مهار کرد و برای نصب پلاکهای معرفی واحد ها می‌توان از رول پلاک استفاده کرد.
تابلو راهنمای طبقاتتابلو راهنمای اادارهتابلو راهنمای پلکسی
  • تابلو پلکسی راهنمای فضاهای پاساژ
پاساژها به عنوان فضاهای با عملکرد های بسیار زیاد باید از تابلوهایی جهت راهنمایی مراجعه کنندگان به فضاها شوند. برای طراحی داخلی تابلوهای راهنمای پاساژها می‌توان از پلکسی مشکی مات و پلکسی طلایی یا سفید به صورت ترکیبی استفاده کرد این رنگ ها به جلوه بصری بیننده کمک می‌کنند. برای سر در مغازه های پاساز می‌توان از لایت باکس و پلکسی نقش برجسته بر روی آن استفاده کرد، با توجه به نور این لایت باکس جلوه ی پلکسی ها مشخصتر می‌گردد.
تابلو راهنمای پاساژتابلو سردر پلکسیتابلو نقش برجسته پلکسی
تابلو پلکسی لوگو و برند روی دیوار داخلی
برای دیزاین داخلی شرکت ها و افیس ها می‌توان از تابلوهای پلکسی متعلق به لوگو و برندینگ آن شرکت، استفاده کرد. برای ساخت این تابلوهای پلکسی، از شابلون هایی از جنس پلکسی و پشت چسبدار استفاده می‌شود. نصب این پلکسی ها خیلی ساده از روی شابلون طرح بر روی دیوار با چسب قابل انجام است. در طراحی لوگوهای با پلکسی می‌توان از نور ال ای دی برای مشخص جلوه دادن لوگو استفاده کرد.
تابلو دیوار داخلی پلکسیتابلو لوگو با پلکسیتابلو نقش برجسته پلکسی
تابلو پلکسی سر در اداره ها پاساژ ها بانک ها
برای ساخت تابلوهای بزرگ در ابعاد 3 4 متر باید از چلنیوم به همراه پلکسی استفاده کرد در این نوع تابلوها از نور ال ای دی زیاد در پشت پلکسی استفاده می‌شود که باعث جلوه دار شدن تابلو در نمای روز می‌شود.نصب این تابلوها با تکنیک جوش به سازه ورودی ساختمان استفاده می‌شود.
تابلو پلکسی چلنیومتابلو چلنیوم پلکسی
جمع بندی
پلکسی به عنوان متریالی کارا، زیبا و سبک به خوبی در تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد با توجه به نیاز مبرم هر کسب وکار و شغلی به معرفی، با استفاده از این متریال می‌توان انواع تایلوهای تبلیغاتی با نور یا بدون نور را ساخت تا به دیده شدن و راهنمایی مشتریان و مراجعه کنندگان کمک کنند.
گروه ما در طراحی و ساخت انواع تابلوها با پلکسی می‌تواند راهگشای شما برای کسب و کارتان باشد. برای سفارش هر نوع تابلویی می‌توانید تماس حاصل فرمایید یا از طریق واتس آپ و تلگرام در ارتباط باشید.
 
 
 
 
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر