menusearch
afrazlaser.ir

بهترین راه های تبلیغات دیواری

۱۴۰۲/۵/۳ سه شنبه
(0)
(0)
بهترین راه های تبلیغات دیواری
بهترین راه های تبلیغات دیواری

بهترین راه های تبلیغات دیواری
   در هر کسب و کاری، به کارگیری تبلیغات از الزامات رونق آن کسب و کار است. تبلیغات، راهی است تا مشتری به کارفرما ارتباط پیدا کند، از این رو بسیاری از کسب و کارهای موفق پیشرفتشان را مدیون تبلیغات درست می‌دانند .
تبلیغات محیطی، شیوه ای از تبلیغات است که به دیده شدن هر چه بیشتر آن کسب و کار کمک می‌کند. یکی از این شیوه ها، تبلیغات بر روی دیوار یا بر روی زمین است. حال این پرسش پیش می‌آید که از چه طریقی می‌توان برای تبلیغات دیواری یا زمینی اقدام کرد؟ در اینجا به طور مفصل راجع به این پرسش پاسخ خواهیم داد.


ساخت شابلون برای تبلیغات دیواری
برای رنگ کردن بر روی دیوار و زمین، بهترین انتخاب ساخت شابلون است. این شابلون ها بر روی طلق ۱ میلیمتر، برش لیزری می‌شوند و پس از آن با اسپری رنگ یا قلم رنگ، بر روی هر سطحی نگاشته می‌گردند.
هر طرحی بر روی سطوح مختلف قابلیت شابلون کردن را دارد، ابعاد شابلون میتواند از ۱۰ سانتیمر تا ۹۰ سانتیمتر، متغیر باشد، برای اندازه های بالاتر از ۹۰ سانتیمتر، شابلون ها در چند قطعه ساخته و منتاژ می‌گردند.
جنس شابلون ها طلق پلاستیکی ۱ میلیمتر مقاوم است، تعداد دفعات استفاده از شابلون بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ بار استفاده می‌
باشد.این شابلون ها قابلیت خم شدن تا ۴۵ درجه را دارند ،از این رو بر روی سطوح منحنی نیز قابلیت استفاده را دارند. از مزایای استفاده از این شابلون ها ماندگاری بالای رنگ بر روی سطوح دیوار و زمین است، هزینه ساخت شابلون با توجه به دفعات استفاده، بسیار مقرون به صرفه است.

 

تبلیغات با شابلونتبلیغات محیطی با شابلون
نحوه اسپری کردن و رنگ کاری شابلون ها روی دیوار
برای اسپری کردن شابلون روی دیوار ابتدا شابلون را با چسب شیشه ای از چهار گوشه کار بر روی سطح مورد نظر فیکس می‌کنیم پس از آن با استفاده از اسپری رنگ با قوام شروع به اسپری کردن می‌کنیم ،(اسپری رنگها نباید زیادی شل باشد که از شابلون چکه نکند، اسپری رنگی باید استفاده شود که در آن از بنزین یا ترکیباتش استفاده نشده باشد .)
گزینه دوم رنگ زدن شابلون تبلیغاتی، استفاده از قلم یا غلطک بر روی شابلون پس از فیکس کردن روی دیوار است. برای درست کردن رنگ شابلون باید تا حد ممکن با قوام و سفت باشد تا درست بر روی شکاف شابلون قرار گیرد، رنگ به هیچ عنوان نباید رقیق باشد.

آموزش رنگ کردن شابلوناسپری کردن با شابلون

چاپ تبلیغاتی برچسب دار
این نوع چاپ برخلاف تبلیغات شابلون، نیاز به رنگ پاشی ندارد و رنگ های طرح به خوبی روی کار قابل چاپ است برای چسبیدن چاپ بر روی دیوار از کاغذ پشت چسبدار استفاده می‌گردد و همچنین برای لایه رویی چاپ از لمینت استفاده می‌شود تا در اثر آب و گردوغبار خراب نشود، عمر این نوع شابلون با توجه به کاغذ بودن آن از شابلون ها کمتر است، برخی از کارکنان شهرداری این نوع تبلیغات را به سرعت از بین می‌برند، این نوع چاپ ها بیشتر در داخل اماکن عمومی می‌تواند مثمر ثمر باشد.

 

چاپ بنر تبلیغاتی
بنر از گذشته تا الان مورد توجه همه کسب و کارهای متفاوت بوده است، چاپ بنر معمولا در جاهایی که شهرداری اجازه می‌دهد قابل نصب است، بنر عایق رطوبت است و در فصول مختلف در تبلیغات محیطی بیرونی قابلیت استفاده را دارد. چاپ بنر برای تبلیغاتی که سوژه, از فاصله دور مورد نظر است، کاربردی است. حداقل عرض بنر یک متر است.

چاپ بنرتبلیغات محیطی با بنر
ساخت تابلو حکاکی

حکاکی، به عمل ترسیم خط، عکس، نوشته، توسط اشعه برش لیزری گفته می‌شود. حکاکی با سوزاندن متریال اتفاق می‌افتد طوری که خطوطی از لیزر با فاصله دهم میلیمتر برای پر کردن شکل بسته مورد نظر تابیده می‌شود. با توجه به این، حکاکی بیشتر بر روی متریال سفت و سخت مثل چرم، مقوا، پلکسی، چوب و مولتی استایل به خوبی انجام می‌پذیرد و معمولا متریال نازک و نرم مثل یونولیت یا فوم در اثر حکاکی ذوب می‌شوند. عمق حکاکی و میزان سوختگی متریال، قابل تنظیم توسط برش لیزری است و با توجه به کاربرد آن، انجام می‌پذیرد. قبل از حکاکی،باید قسمتی از متریال مورد نظر را مورد آزمون خطا قرار داد تا به قدرت و سرعت مطلوب رسید.

حکاکی تبلیغاتیتبلیغات حکاکی با پلکسی
سخن پایانی

در نظر گرفتن تبلیغات محیطی برای هر کسب و کاری باعث پیشرفت شگفت انگیز آن خواهد شد، از طرفی توجه به ماندگاری تبلیغات دیواری و اثر بخشی آن در جذب مشتری به انتخاب هر چه بهتر نوع تبلیغات محیطی کمک می‌کند. شابلون ها وسیله و الگویی راهنما هستند تا با به کار گیری سریع آن با استفاده از رنگ بتوان به اثر بخشی مفید و سریعی رسید، در تبلیغات محیطی، رعایت قوانین شهری در نصب تبلیغات بسیار مهم است از این رو قبل از درج تبلیغات مطالعات راجع به قوانین محل را حتما بخوانید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر