menusearch
afrazlaser.ir

برش لیزری چرم

شنبه سیزدهم اردیبهشت ۹۹
(0)
(0)
برش لیزری چرم
برش لیزری چرم
چرم یکی از مواد محبوب و پر کاربرد برای برش لیزری و حکاکی به دلایل مختلف است.تولید محصولات تولیدی چرمی بسیار مقرون به صرفه است و بسیار با دوام هستند و ارزش بالایی دارند. به خصوص زمانی که برای تولید محصولات چرمی از دستگاه برش لیزری استفاده می‌شود.ترکیب برش لیزری و جنس چرمی می‌تواند منجر به تولید انواع محصولات در صنعت پوشاک یا انواع محصولات تزیینی و کاربردی و تبلیغاتی شود. چرم در دو نوع چرم طبیعی و چرم مصنوعی تولید می‌شود. چرم طبیعی از پوست دباغی شده حیواناتی مثل گاو یا بز گرفته می‌شود ولی چرم مصنوعی یا صنعتی ساخته دست بشر است.
برش لیزری چرمبرش لیزری چرم
انواع چرم
  • چرم طبیعی
این نوع چرم به نام چرم اصل شناخته می‌شود و قیمت بالایی نسبت به چرم مصنوعی دارد.چرم طبیعی خود دارای دو نوع کیفیت بالا و کیفیت متوسط تولید می‌شوند. ابعاد این نوع چرم به صورت نامنظم و منحنی است که معمولا در برش لیزری باعث افزایش پرتی کار می‌شود. این نوع چرم ها دراری ضخامت های 1 میلیمتر تا 4 یا 5 میلیمتر می‌باشند.هر کدام از این ضخامت ها با سرعت و قدرت متناسب برش می‌خورند که در آن، چرم با ضخامت بالا با سرعت کمتر و چرم با ضخامت پایین با سرعت بالاتری برش داده می‌شوند. رنگ این نوع چرم طبیعی است و معمولا در طیف رنگی قهوه ای تولید می‌شوند.
برش لیزری چرم طبیعی
  • چرم مصنوعی
چرم مصنوعی با عنوان چرم صنعتی نیز شناخته می‌شود. این نوع چرم ساخته دست بشر است. ابعاد این نوع چرم طاقه های 1.5*30 متر است. هنگام برش لیزری باید در ابعاد 150*90 سانتیمتر برش خورده شوند.ضخامت این نوع چرم ها از 1 تا 2 میلیمتر می‌باشند و قابل حکاکی و برش می‌باشند و سرعت برش این نوع چرم ها نسبت به چرم اصل بالا است. این نوع چرم دارای رنگ های بسیار متنوعی می‌باشند.
قیمت این نوع چرم ها نسبت به چرم اصل پایین تر است. چرم مصنوعی را اطمینان حاصل کنید که در بافت آن از پی وی سی استفاده نشده باشد چون برای دستگاه برش لیزری و اپراتور لیزر خطرناک است.
با استفاده از چرم مصنوعی می‌توان از آن برای تولید پادری استفاده کرد، استفاده از نمد و چرم مصنوعی برای تولید پادری کاربرد دارد و با استفاده از چاپ بر روی آن می‌توان به طرح های بسیار زیبایی رسید.
برش لیزری چرم مصنوعی
مزایای استفاده از چرم در برش لیزری
  • برش طرح های پیچیده را نسبت به روش دستی، راحت تر می‌کند.
  • برش لیزری چرم هیچ خوردگی و ساییدگی ایجاد نمی‌کند و چرم خیلی سالم برش می‌خورد.
  • سرعت تولید کالا و دقت در آن افزایش پیدا می‌کند.
  • قابلیت حکاکی انواع طرح ها به زیبایی هر چه بیشتر آن می‌انجامد.
معایب استفاده از چرم در برش لیزری
  • استفاده از برش لیزری برای چرم باید آزمون و خطا شود تا سرعت و قدرت مناسب برای بافت مورد نظر بدست آید.
  • چرم طبیعی دارای مقداری تاب است که در جاهایی از کار باعث می‌شود تا به خوبی برش نخورد البته می‌توان از برش مجدد برای برش قسمت مورد نظر استفاده کرد.
  • برش لیزری چرم بوی بسیار نامطبوعی ایجاد می‌کند که نیازمند تهویه بسیار پرقدرتی است.
  • بوی مضر برش لیزری چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی خطرناکتر است.
حکاکی چرم
یکی از جذابیت های استفاده از چرم به عنوان متریال، حکاکی آن است که شما می‌توانید انواع و اقسام طرح های مورد نظر را بر روی چرم مورد نظر پیاده کنید. حکاکی می‌تواند توپر یا توخالی باشد. هر کدام جذابیت خاص خودش را دارد ولی از نظر اقتصادی حکاکی توخالی زمان کمتری را برای برش لیزری نیاز دارد و باعث کاهش هزینه ها خواهد شد. با توجه به اینکه حکاکی چرم به رنگ قهوه ای سوخته دیده می‌شود، معمولا چرم های روشن برای حکاکی کنتراست جالبی به کار می‌دهد در صورتی که رنگ های تیره کنتراست نزدیکی با همدیگر دارند.با تغییر سرعت و قدرت حکاکی می‌توان عمق حکاکی را تغییر داد. این تغییر با آزمون خطای پارامتر های سرعت و قدرت بدست می‌آید تا به نتیجه دلخواه رسید.حکاکی در چرم های طبیعی تیره تر از حکاکی بر روی چرم های مصنوعی است.
حکاکی چرمحکاکی چرمحکاکی چرم افراز
برش لیزری چرم
برش لیزری چرم
برش لیزری چرم شامل مجموعه اقداماتی می‌شود که منجر به برش طرح گسترده ای از یک کالا می‌شود نکته بسیار مهم این است که فاصله خطوط از هم نباید کمتر از 1.5 میلیمتر شود.برای اتصال قطعات برش خورده ی چرم باید از دوخت استفاده کرد برش لیزری این امکان را به ما می‌دهد که در طراحی، جای دوخت با ایجاد حفره های ریز مشخص شود تا با نخ این قطعات روی هم سوار شوند..برای برش لیزری چرم باید مراحل زیر را انجام داد:
    1_فایل را آماده کنید.
ابتدا با استفاده از نرم افزار های طراحی می‌توانید الگوی مورد نظر را طراحی کنید فرمت های خروجی زیر برای برش لیزری مناسب می‌باشند:
DXF_DWG_AI_CDR_EPS_PDF_SVG
هنگام طراحی فایل خود سعی کنید از طرح های ساده استفاده کنید تا هزینه برش لیزری آن به صرفه باشد. فایل خود را با کمترین فاصله از هم بچینید تا کمترین هزینه را در پی داشته باشد. با استفاده از دستور OVERKILL در نرم افزار اتوکد می‌توانید نسبت به پاک کردن خطوط تکراری روی هم اقدام کنید.
  2_ابتدا برش را بر روی متریالی مثل مقوای 400 گرم انجام دهید تا نقص فنی کار پیدا شود و می‌توانید با اینکار طرح اصلی را بهبود ببخشید.
   3_قطعات نهایی چیده شده در شیت را بر روی چرم برش بزنید.
   4_می توانید با استفاده از دستمال مرطوب لبه های قطعات برش که سوختگی ایجاد شده است تمیز کنید.
   5_قطعات مورد نظر را به همدیگر منتاژ کنید.
چه نوع محصولات چرمی را می‌توان با برش لیزری تولید کرد؟
استفاده از برش لیزری در تولید محصولات چرمی، تنوع بسیار بالایی دارد در اینجا به برخی از محصولات پرطرفدار در افراد اشاره می‌کنیم.
  • برش لیزری و حکاکی چرم کیف پول
کیف پول چرمی از اکسسوری هایی است که برای نگه داشتن کارت های عابربانک و پول نقد به کار می‌رود، کیف پول هدیه مناسبی است که برای ایام مختلفی مثل روز تولد، روز پدر، روز مادر، روز ولنتاین، به کار می‌رود، از مزیت خیلی مهم این کیف پولهای چرمی قابلیت حکاکی چهره یا حکاکی دل نوشته یا نام فرد مورد نظر بر روی آن است.شما می‌توانید برای سفارش حکاکی نوشته روی کیف چرمی عکس خود را به واتس آپ ارسال کنید.
کیف چرم خود را نیز با آدرس ما ارسال کنید.
برش لیزری حکاکی کیف پولحکاکی عکس بر روی چرمحکاکی روی چرم
 
  • برش لیزری و حکاکی چرم کیف
برش لیزری کیف چرمیحکاکی روی کیف چرمیبرش لیزری کیف چرمی
 
  • برش لیزری و حکاکی چرم دستبند
برش لیزری دست بند چرمیحکاکی روی دست بند چرمیبرش لیزری روی محصول چرمی
 
  • برش لیزری چرم هدبند
​​​​​​​برش لیزری تاج سر حکاکی روی چرمبرش لیزری هدبند
  • برش لیزری چرم کمربند
​​​​​​​برش لیزری روی کمربند چرمیحکاکی روی کمربند
  • برش لیزری چرم کفش
​​​​​​​
برش لیزری در تولید کفشبرش لیزری کفشبرش لیزری چرم​​​​​​​
  • برش لیزری چرم پیراهن
  • برش لیزری چرم جاسوییچی
  • برش لیزری چرم جاکلیدی
  • برش لیزری چرم کیف زنانه
  • برش لیزری چرم جلد کتاب
  • برش لیزری چرم پیکسل
  • برش لیزری چرم گردنبند
  • برش لیزری چرم زیورآلات
  • برش لیزری چرم قاب عکس
  • برش لیزری چرم قلاده حیوانات خانگی
برش لیزری چرمبرش لیزری چرمخدمات برش لیزری چرم
قیمت برش لیزری چرم
متریال چرم در دفتر موجود نیست شما برای برش چرم می‌توانید آن را تهیه کنید و به این شرکت ارسال کنید. قیمت برش لیزری چرم بر اساس زمان برش ورق آن محاسبه می‌شود. استفاده از طرح های ساده باعث کاهش هزینه برش لیزری می‌گردد شما می‌توانید فایل برش لیزری خود را از طریق لینک وآتس آپ یا لینک تلگرام ارسال کنید یا از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت با ما تماس حاصل نمایید.
 
 
 
 
گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر