menusearch
afrazlaser.ir

برش لیزری نمد

سه شنبه شانزدهم اردیبهشت ۹۹
(0)
(0)
برش لیزری نمد
برش لیزری نمد
نمد پارچه ای نرم و متراکم است که از الیاف طبیعی مثل پشم یا خز و از الیاف مصنوعی مثل آکریلیک می‌توان تهیه کرد.نمد پارچه ای ارزان قیمت و بسیار با دوام است و با توجه به طیف رنگی متنوع، برای استفاده در تولیدات مختلف بسیار مورد توجه است. نمد پارچه ای ضد آتش است که قادر است مقدار بسیار زیاد رطوبت را به خود جذب کند. طاقه های نمدی در ابعاد 150 در 90 سانتی متر زیر دستگاه  برش لیزری قرار می‌گیرند. پارچه نمدی، ضخامت 1 میلیمتر تا 10 میلیمتر را دربر می‌گیرد. بیشترین کاربرد نمد در تولید وسایل تزیینی و دکوراتیو است همانطور که امروزه معماران و طراحان داخلی از نمد برای دیزاین داخلی استفاده می‌کنند. به خصوص در پارتیشن های آویزان از پارچه نمدی هم به عنوان پوشش و هم به عنوان عایق استفاده می‌کنند.

برش لیزری نمدبرش لیزری نمد

انواع کاربرد نمد

  • پارتیشن نمدی

دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی پر از چالش برای ایده پردازی و به تصویر کشیدن زیبایی هستند پارتیشن های نمدی یکی از این نمونه ها می‌باشند که باعث حس تعلق به فضای داخلی می‌شوند. این پارتیشن ها هم می‌توانند به صورت آویزان برای تفکیک عملکرد فضاها استفاده شوند هم به صورت نمادین بر روی دیوارهای جدا کننده قرار بگیرند. ویژگی دیگر این پارتیشن ها، استفاده از برش لیزری مشبک روی آنها است که در مواقعی نور متعادلی را وارد فضا می‌کند.

پارتیشن نمدیپارتیشن نمدی

  • کیف نمدی

تولید محصول همیشه همراه با کاهش هزینه ها می‌تواند به سود آوری بیشتر بیانجامد.پارجه نمدی این امکان را می‌دهد که در عین دوام و زیبایی، کاهش هزینه ها را در پی داشته باشد. با نمد می‌توان کیف های پول و کیف های زنانه بزرگ تولید کرد چرا که در عین زیبایی، می‌توان به فروش خوبی در آن رسید.
برای تولید کیف نمدی ابتدا باید فرایند گسترده سازی آن انجام شود سپس برش قطعات انجام می‌گیرد و با استفاده از دوخت، قطعات آن به هم متصل می‌شوند.ترکیب نمد و چرم، زیبایی منحصر به فردی به تولید این نوع کیف می‌دهد.

کیف نمدیکیف نمدیکیف نمدی

  • عروسک نمدی

یکی از شاخصه های پارچه نمدی داشتن تنوع رنگی و انعطاف پذیری بالاست که مورد نیاز ساخت عروسک است. این نمد ها می‌توانند در عروسکهای دو بعدی و سه بعدی تولید شوند.عروسک نمدی از پرکاربردی ترین استفاده نمد در تولید است برای اینکه ایده های تولید عروسک خود را برای تولید نمد به کار گیرید میتوانید الگوی آن را برای ما ارسال کنید تا با شیوه صحیح چینش رو صفحه نمدی شما (بدون پرتی) برش لیزری آن را انجام دهیم  تولید عروسک سه بعدی ابتدا با دستگاه پرینت سه بعدی باید مدل شوند سپس قطعات برش خورده ی عروسک با استفاده از چسب، به مدل سه بعدی متصل شوند.
عروسک نمدیعروسک نمدیعروسک نمدی
  • زیر لیوانی نمدی

گاهی استفاده از کالاهای دکوراتیو ساده باعث بوجود آمدن حس زیبایی در فضای خانه می‌شوند، زیر لیوانی یا زیر فنجانی از محصولات نمدی هستند که در طرح های متنوع قابل تولید می‌باشند. تمامی طرح ها با برش لیزری، برش می‌خورند و در تمام ابعاد قابل برش می‌باشند. ضخامت 5 میلیمتر نمد برای این زیر لیوانی ها کافی است.
برای برش لیزری این زیر لیوانی ها باید از کاغذ یا روزنامه یکبار مصرف در جهت از بین بردن دوده زیر کار استفاده کرد ولی در رنگ های تیره نیازی به استفاده از کاغذ نیست.

زیرلیوانی نمدیزیرلیوانی نمدیزیرلیوانی نمدی

  • پادری نمدی

پارچه نمدی در تولید انواع محصولات پادری مشبک بسیار مورد استفاده است. این پادری ها در طرح های مثلثی، دایره ای، چهارگوش مورد استفاده قرار می‌گیرند و زیبایی خاصی به فضای دکوراسیون داخلی می‌دهند. گاهی اوقات برای مقاومت پادری در زیر نمد از چرم مصنوعی استفاده می‌کنند که باعث می‌شود انعطاف پذیری داشته باشد. طرح های بسیار متنوعی را می‌توان برای برش لیزری چرم و نمد طراحی کرد، چرم به ضخامت 3 میلیمتر و نمد 2 میلیمتر برای تولید پادری مناسب است.

پادری نمدیپادری نمدی

استفاده از نمد روز مادر روز ولنتاین ...

از نمد می‌توان برای مراسماتی مثل شب یلدا، روز عشق(valentine)، روز مادر استفاده کرد، استند های نمدی مثل نمادهای انار نمدی، قلب نمدی و ساخت عروسکهای نمدی یا طرحهایی فانتزی را با استفاده از ترکیب رنگها می‌توان تولید کرد. ویژگی که خیلی در نمد مهم است انعطاف پذیر بودن آن در عین استحکام است که کاربرد آن را برای شکلهای منحنی و کرو بیشتر می‌کند، برای ترکیب های رنگهای نمد باید هر کدام از رنگها جداگانه زیر برش لیزری قرار بگیرد سپس روی همدیگر منتاژ شوند.
برای تولیدات تیراژ با استفاده از برش لیزری تماس حاصل نمایید.

برش لیزری نمدبرش لیزری نمد

طراحی عروسک های نمدی

برای طراحی عروسک های نمدی ابتدا پارچه عروسک نمدی را با بشکاف از آن جدا کنید  پس از آن قطعه ها را برای ما ارسال کنید تا با طراحی رایگان فایل شما، آنها را برش دهیم. برای برش هایی که تایم آنها بیشتر از 1000 دقیقه باشد تخفیف 25 درصدی درنظر گرفته می‌شود. برش لیزری عروسک های نمدی در چیدمان 140 در 90 سانتیمتر قرار می‌گیرد و با کمترین پرتی داخل کادر چیده می‌شود. برای بر طرف کردن دوده های برش لیزری نمد از کاغذ یا مقوا زیر آن استفاده می‌کنیم تا کار برش لیزری با کمترین دوده برش بخورد.

برش لیزری نمد

برش لیزری نمد روشی ارزان و با سرعت برای تولید محصولات تزیینی به شمار می‌رود.چرا که برش نمد با روش معمولی باعث افزایش هزینه و زمان می‌گردد. قدرت پایین و سرعت بالا در برش لیزری نمد بهترین نتیجه را دربردارد. اشعه برش لیزری نمد را بدون هیچ خوردگی و ساییدگی برش می‌زند. تنها مشکل برش لیزری نمد بوی بسیار سمی و مضر آن برای بدن است که این موضوع با در نظر گرفتن تهویه مناسب برای خروج دودهای سمی، برطرف می‌شود. قبل از برش لیزری نمد باید باید فایل نمدی طراحی و آماده شود.
برش لیزری نمد باید با سرعت بالا و قدرت متعادل انجام پذیرد تا پارچه نمدی دچار دوده و کثیفی نشود. در صورت استفاده از متریال روشن برای نمد می‌تواند از کاغذ در زیر نمد استفاده کرد.
آماده کردن فایل برش لیزری نمد
   1_ابتدا طرح نمدی را با استفاده از نرم افزارهای Corel, Autocad, Illustrator, Rhino طراحی می‌کنیم.
   2_برای تولید محصول مورد نظر ابتدا فایل تستی را روی کاغذ یا مقوا برش می‌زنیم تا ایراد و اشکالات فنی آن برطرف شود.
   3_فایل اصلی را در ورق های به اندازه 140 *90 سانتیمتر می‌چینیم و در دستگاه برش لیزری، برش می‌دهیم.
  قیمت برش لیزری نمد
متریال نمد در دفتر موجود نیست و شما قبل از برش نمد باید آن را تهیه کنید. برش لیزری نمد بر اساس زمان برش آن محاسبه می‌شود و هزینه آن به صورت دقیقه ای جمع می‌گردد. سعی کنید از طرح های ساده تر استفاده کنید تا هزینه برش لیزری نمد کاهش یابد.شما می‌توانید برای ارسال فایل برش لیزری یا سفارش طراحی از طریق لینک واتس آپ یا  لینک تلگرام اقدام کنید یا از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید.
 
گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر
telegramwhatsupfacebookgoogle