menusearch
afrazlaser.ir

برای محافظت و نگهداری کالا داخل جعبه باید چکار کرد؟!

۱۴۰۲/۹/۲۳ پنج شنبه
(0)
(0)
برای محافظت و نگهداری کالا داخل جعبه باید چکار کرد؟!
برای محافظت و نگهداری کالا داخل جعبه باید چکار کرد؟!

برای محافظت و نگهداری کالا داخل جعبه باید چکار کرد؟!

 

قبل از اینکه به سوال بالا پاسخ بدهیم شاید این سوال پیش آید که «چرا از فوم در جعبه استفاده کنیم؟!» چند پاسخ برای این سوال وجود دارد، اول اینکه کسی که از ما محصولی را خریداری می‌کند، در همان چند ثانیه اول که جعبه را آنباکس می‌کند انتظار این را دارد که کالا، خیلی منظم و فیکس شده بدستش برسد و رضایت قبل از برداشتن کالا بسیار بیشتر می‌شود و تأثیر زیادی در رضایت از خود محصول خواهد شد. دوم اینکه محصول باید درون فوم ضربه گیر فیکس باشد طوری که هنگام ارسال جابه جا نگردد و از آن محافظت می‌شود. سوم مشخص کردن جای محصولات درون جعبه است که اینها خیلی مشخص پ منظم سرجایشان قرار بگیرند.

برش لیزری فوم پلی اتیلنبرش لیزری فوم بسته بندی

شاید برای خیلی از افراد ناتوانی در پاسخ به این سوال باعث شود از تولید و ارسال محصول به مشتریان خودداری نمایند، پروسه بسته بندی و ارسال کالا در هر مرحله نیازمند راه حل و فکر خلاقانه است، وقتی شروع به تولید محصولات و کالاهایی میکنیم به غیر از جعبه و بسته بندی بیرونی، نیاز به بسته بندی درونی داخل جعبه داریم که بتوان کالا را به صورت منظم بر روی آن قرار داد تا هم از به هم خوردن کالا ها و ضربه دیدن جلوگیری کند و یک قالب منظاست که کالاها خیلی مرتب در بسته بندی ما جای گیرند.

در بسته بندی هایی مثل جعبه های کادو و جعبه های هدیه، داشتن نظم در داخل جعبه برای فرستادن به مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است لذا پیشنهاد میکنیم برای شیوه بسته بندی و آشنایی با این نوع بسته بندی ادامه مقاله را بخوانید.

استفاده از فوم پلی اتیلن برای بسته بندی داخلی جعبه

برای بسته بندی محصول و کالاها استفاده از این نوع فوم ها باعث افزایش امنیت کالا هنگام ارسال به مشتری و نظم دهی داخل جعبه خواهد شد. فوم پلی اتیلن با خاصیت انعطاف پذیری و نرمی به خوبی کالاهای شکستنی و پلاستیکی را در بر میگیرد تا به بهترین شکل ممکن به مشتری برسد.

طراحی فوم بسته بندیفوم پلی اتیلن

  • انواع فوم پلی اتیلن

فوم پلی اتیلن در تراکم های بالا و متوسط عرضه می‌شود.

، فوم های با تراکم بالا معمولا برش بهتری می‌خورند پ در داخل جعبه، فیت قرار می‌گیرند. فوم های پلی اتیلن با تراکم بالا برای کالاهای با دقت زیاد توصیه می‌شود، برای جعبه های هدیه حتما باید از فوم با تراکم بالا استفاده گردد.

فوم های با تراکم پایینتر بیشتر برای محصولاتی که صرفا حین ارسال از ضربه جلوگیری کنند استفاده می‌شود این نوع فوم ها در ارسال قطعات یدکی قطعات صنعتی، استفاده می‌شود.برش در فوم های با تراکم پایین، با کمی حرارت از دقت آن کسر می‌شود.

فوم پلی اتیلن با تراکم بالافوم پلی اتیلن تراکم پایین

  • رنگهای فوم

دو رنگ سفید یخی و خاکستری برای تهیه قالب فوم پلی اتیلن موجود است، با توجه به محصول و کالا، رنگ فوم مشخص می‌گردد. فوم خاکستری از مقبولیت بیشتری نسبت به فوم سفید برخوردار است، این فوم ها انعطاف پذیری بسیاری دارند و کالا را خیلی فیت در خود نگه می‌دارند، بهترین نوع فوم برای اکثر کالاها فوم خاکستری با تراکم بالا است.

فوم رنگ سفیدفوم رنگ مشکی

  • سفارش قالب فوم برای بسته بندی

برای سفارش فوم قالب بسته بندی، محصول و کالای مورد نظرتان به همراه هارد باکس و جعبه محصول ارسال نمایید تا با طراحی دقیق نسبت به محصول، فوم قالب محصول بدست آید و پس از آن برش بر روی فوم انجام می‌گیرد، قبل از برش نمونه و سمپل کار انجام و ارسال می‌گردد تا قیمت فوم بدست آید.

با فوم بسته بندی چه محصولات و کالاهایی قابل بسته بندی هستند؟

تمام وسایل شکستنی مثل لیوان بشقاب و تمام کالاهای هدیه مثل ادکلن ساعت مچی ساعت دیواری لوازم دکوری با این نوع فوم ها قابل بسته بندی می‌باشند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر